head_banner

L'alesatore di passu pò assicurà a precisione di u foru in modu efficiente

Breve descrizione:

Materiale di l'attrezzi: acciaio di tungstenu, carburu cimentatu

Macchina applicabile: A macchina d'applicazione di l'alesatore di step hà e seguenti caratteristiche: pò cuntrullà precisamente a velocità di l'alimentazione è a velocità di l'utillita per assicurà a coaxiality è a qualità di a superficia di u foru di u passu;Sicondu i diversi materiali è i paràmetri di l'arnesi, usati principalmente in centri di machining è torni CNC


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Vantaghji di u produttu

Step reamer hè un strumentu utilizatu per trasfurmà i buchi di u passu.Pò compie u prucessu di drilling, reaming and reaming in una volta per assicurà a concentricità di 2 o più buchi è migliurà l'efficienza è a precisione di trasfurmazioni.

Vantaghji di u produttu

L'alesatore di passu pò esse alesatu è alesatu in una volta, cusì l'efficienza è a precisione sò elevate, è a finitura di a pezza alesata pò ghjunghje à 0,4.

Alesatore d'acciaio di tungstenu secondu u materiale di u produttu di u cliente, sceglite diverse revestimenti, sceglite diversi parametri di taglio

Struttura di fresa in fondu, pò riduce a bava nantu à u latu oppostu di u pirtusu, u tagliu di manca è di destra, adattatu per u prucessu di u foru passante, u tagliu di u dirittu è u dirittu, adattatu per u prucessu di u foru cieco.

Trattamentu di casu

Marca: OPT

Mudellu: D12.5 * 15 * D15.9 * 25 * D16 * 100

Materiale: HT250

Metudu: reaming

Parametru: n=600rpm

Vc max = 800 m/min

Fn = 0,2 mm/rev

Ra: 0,4

taglià a vita:25.000 buchi

L'alesatore di steppe d'acciaio di tungstenu pò cerniera una varietà di materiali di u pezzu di travagliu, è a finitura di u foru reamed pò ghjunghje à 0,6, pò rimpiazzà l'antica piastra di prucessu di prucessu di prucessu.

Profilu di a cumpagnia

Shenzhen OPT Cutting Tool Co., Ltd. unu di i principali fabricazioni in Cina, hè specializatu in u sviluppu è a produzzione di arnesi di diamanti di carburu è PCD.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi